Image and video hosting by TinyPic

9 Şubat 2009 Pazartesi

Tarihi Sözler...

"Düşünüyorum ,o halde varım = COGITO,ERGO SUM..."
-Rene Descartes


"Buldum! = EUREKA!.."
-Arşimed


"Geldim,gördüm ,yendim = VENI ,VIDI,VICI."
-Julius Caesar


"Sen de mi Brütüs? = ET TU BRUTE?"
-.Jullius Casear...(son sözleri..)


"Biraz daha ışık! = MEHR LICHT!"
-Goethe..(son sözleri..)


"Olmak ya da olmamak.İşte hepsi bu = TO BE OR NOT TO BE.."
-William Shakespeare


"Kendini tanı! = GNOTI SEAVTON!......."
-Sokrates


"At! at ! bir ata krallığımı veririm!........."
-İngiliz kralı 3. Richard(1485)-Bir savaş sonrası sözleri...


"Ayakta ölmek, diz üstü yaşamaktan yeğdir...."
-T.D.Roosevelt...


"Dünya gene de dönüyor..! = EPUR, SI MUOVE!..."
-Gallileo Galilei


"Aşk her şeye üstün gelir = OMNİA VINCIT AMOR...."
-Latin ozan Virgilis


"Yalnız hiç bir şey bilmediğimi biliyorum..."
-Sokrates

Hiç yorum yok: