Image and video hosting by TinyPic

16 Mart 2009 Pazartesi

Olsam


İnsan bazen yüreklerdeki bütün karanlığı söküp atmak uğruna herşey olmak istiyor,dün gece mehtab'ın bloğunda "Hayallerim" adlı okuduğum bir şiiri görünce bana Özcan Denizin söylediği bu şarkıyı hatırlattı ve bu sabah Youtube'dan dinledim...

Şarkının sözlerine bakar mısınız,tek kelimeyle muhteşem,tek kelimeyle doğa üstü tasarlanmış....



OLSAM

Bu dünyanın gidişine Bir çare bulsam,
Güneş olsam her karanlık Yüreğe doğsam,
Deli esen rüzgar olsam,
Fırtına olsam...

Nefretleri söküp alıp Toz duman olsam,
Bir nehir olsam,
Akşam olsam derin denizlere,
Bir fidan olsam kuru topraklarda Hayat bulsam...

Dönüyor dünya, dünya, dünya,
Umrunda mı,
Sevmenin sevilmenin,
Bize zararı var mı....

Bir çocuğun hıçkırığı,
Gözyaşı olsam,
Yüreğine damla damla Umutla dolsam,
Umarsızca bir Masum cana kıyana,
Dur diyerek haykırarak Bir nefes olsam...

Söyleyen : Özcan Deniz

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence de güzel bir şarkı ayrıca mehtab'ın blogunda yazılan şiire bağlantı kurman çok güzel olmuş. İkisinide hoş bir ahenkle bağlamışsın. Olsam şarkının üstüne bir şey söylenemez.

Adsız dedi ki...

Böyle birşey olabilirmi acaba,ama yine de umudumuzu yitirmemek lazım,en kötü zaman da ALLAH c.c. nasıl peygamberi gönderdiyse,osmanlının en kötü zamanında bizlere M.Kemal Atatürk'ü gönderdiyse ben inanıyorum ki karanlıkları aydınlatacak birini mutlaka birgün bizlere gönderecektir.Umutla o günü bekliyorum ben.sevgiler

mehbup dedi ki...

Sobe,çok çok çok güzel yazmışsın.Ah şu hayaller bir gerçek olsa dünya dönüyorum derim...Bende umutla bekliyorum,bir gün gelir diye hayallerim...saygılarımla..

Yaşamkafe dedi ki...

-Neslihan şarkı dediğin gibi harika üzerine bişey denemez...

-Ferzan umut hakkında yazdıkların çok doğru,hele de Allah'dan hiçbir zaman umut kesilmez...

Yaşamkafe dedi ki...

Hayallerin bir gün gerçek olur inşallah mehtap,bu postun ilhamını senin bloğundan dün gece aldım..:))

Adsız dedi ki...

mehaba geçerken uğradım.şarkı güzelmiş:)

AskinAy dedi ki...

harika sözler bunlar,birde ben dinleyim:)

NoEngel dedi ki...

''Bir çocuğun hıçkırığı,
Gözyaşı olsam,
Yüreğime damla damla Umutla dolsam''
Kelimelere öyle güzel duygular yüklemiş ki helal olsun.Paylaşım için teşekkürler kardeşim.