Image and video hosting by TinyPic

6 Nisan 2009 Pazartesi

Barrack Obama'yı Zıplattık !


Güneşli bir hava,cıvıl cıvıl öten kuşların eşliğinde yeni bir haftaya merhabalar...

Az önce internete girip bir bakayım dedim,Barrack Obama ne yapmış,haberler ne diyor..?

Girdim ve afalladım kaldım güldüm güldüm...:P

ABD Başkanı'nı korkutup yerinden zıplatmışız...

Çankaya Köşkünde Cumhurbaşkanı ile biraraya geliyor ve saygı duruşu sırasında bizimkiler top patlatıyor ve Barrack Hüseyin Obama hooop korkudan havaya zıplıyor...

Tabi bu haberde hafif biraz abartı var ama olsun,ben gördüm Başkan irkildi,omuzları titredi...:P

Yüksek trajlı online haber platformunun manşeti bu yönde,izlemek isteyen varsa buyursun.

Herkese neşe dolu bir hafta dilerim...


Yazan: hakan can


18 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

he he...iyi ki ramazanda gelmemiş:))

Adsız dedi ki...

sonunda Barack Hüseyin Obama ülkemize geldi.Bakalım inşallah Türk-Amerikan ilikşkileri için yeni bir dönüm noktası olur.nasıl irkilmiş:) video için teşekkürler.size de iyi haftalar dilerim.

sanem

Yaşamkafe dedi ki...

-Bak o aklıma hiç gelmedi Derya,ramazan topumuza hiç dayanamazdı herhalde..:))

-İnşalah hayırlısı olur Adsız Yorumcumuz..:))
Size de güzel bir hafta dilerim...

anka dedi ki...

hahaha süperr :) sevgili hakan-can,ödülünüzü almaya törene bekliyorum fendim sizi bloguma :)

Yaşamkafe dedi ki...

Bu muhteşem ödüle beni layık gördüğün için teşekkür ederim sevgili Anka..:))

Ödül töreninde orda olacağım,söz..:))

Hayatımız okul dedi ki...

daha sonra obama bizi türkiye olarak hoplatmaz inşaallah selamlar

Yaşamkafe dedi ki...

İnşallah hoplamayız Murat hocam....:))

Fıkra Sevenlere dedi ki...

İyi akşamlar arkadaşım.. Güzel yorumunuz için çok teşekkürler.. Bende sizleri tanımış olmaktan memnun oldum.. Eksik olmayın..
Adam(Barrack) ilk kez geliyor zıplatmayalım lütfen:)) Haberlerde yeni gördüm bal gibi zıpladı:))
Selamlar..

Yaşamkafe dedi ki...

Evet bencede bal gibi zıpladı..:))

mgurdal dedi ki...

Adam daha yeni başkan oldu be abisi.:p

Birkaç sefer daha geldi mi, bize ve karşılama törenlerimize alışır.
İlk intiba olarak alışılmışın dışında, samimi ve sempatik bir başkan tablosu çiziyor; fakat bakacağız ve göreceğiz.Malum;"Aynası iştir kişinin, lafa bakılmaz..." :)

Ha bu arada Hakan, mimlendin... ;)

Adsız dedi ki...

hakan bey, koskoca abd başkanını korkuyla zıplatmışızya eh ne diyelim artık ,yani gerçekten çılgın bu türkler demiştir eminim.hehehehe

Yaşamkafe dedi ki...

-Evet daha yeni başkan oldu,acemi ama alışır..:))

Mim'ini gelir alırım,sağol hocam..:))

Yaşamkafe dedi ki...

-Ferzan,aslına bakarsan kabahat bizde değil,biz prodesür gereği bir iki top patlattık hepsi o,başkan hazırlıksız gelmişşş..:))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Karizma cizildi desene :P

Unknown dedi ki...

iyi ki kılıç-kalkan ekibiyle karşılamamışlar:))
o kadar güvenlik önlemi alınmış a.b.d. tarafından (kendine ait poşetlenmiş kana kadar) bir kulak tıkacı koymayı unutmuşlar:P

stilperisi dedi ki...

hakan-can sana ödül verdim:))linkimi yayınlamak zorundasın ama istemezsen,bana uymaz dersen bir hafta yayınlayıp kaldırabilirsin.ok:))

anka dedi ki...

Barrackalım zıplasın,hoş bir anı gittiği yerden geri dönmzemiş,güler hatırladıkça kendisi de :))

Yaşamkafe dedi ki...

-Moonish,başkan her ne kadar karizmayı çizdirse de çok sempatik bir yapısı var,bişey olmaz..:))

-Ebru,şaşırdım demek kendine ait poşetlenmiş kan dahi getiriyorlar,vayyy...

-Stilperisi çok naziksin,ödülümü almaya geliyorum şimdi,tşk..:))

-Anka "Barrackalım zıplasın"..
Hehee hoş bir kelime olmuşşş..:))