Image and video hosting by TinyPic

11 Mayıs 2009 Pazartesi

Pozitif Bahçıvan

"Aslımıza Dönmenin Zamanı Gelmedi mi ?" başlıklı yazıyı okuyanlardan bazıları mutlaka
"Yahuu kardeşim bu memlekette hiç mi pozitif şeyler olmaz ?" diye sormuştur kendine...


Evet olmaz olur mu,buyrun size pozitif bahçıvanı yazalım :

"Seyahattan dönen zengin evsahibi,havaalanından bahçıvanına telefon açmış,konuşuyorlar :

-Nasıl herşey yolunda mı ?

-Yolunda efendim,küreğin sapı kırıldı onu tamir ediyordum.

-Neden kırıldı ?

-Köpeğinize mezar kazıyordum,zorlamışım ondan.

-Nee,köpeğim mi öldü ?!

-Maalesef havuza düştü.

-Benim köpeğim çok iyi yüzerdi,havuzda nasıl ölür ?!

-Havuzun suyu boşalmıştı,atlayınca betona çakıldı.

-Havuzu yeni doldurmuştuk,neden boşalttınız ?

-İtfayeciler evin yangınını söndürmek için ilave suya ihtiyaç duydular.

-Nee! Evde yangın mı çıktı ?!

-Evet Efendim.Annenizin vefatı sebebiyle taziyeye gelenlerden biri sigarayı yanık bırakmış.

-Annem mi öldü ?! Yahu kadın daha iki hafta önce sapasağlamdı...!

-Haklısınızda,yatak odanızda karınızla en yakın arkadaşınızı aynı yatakta görünce dayanamadı,kalbine indi.

-Nee?!...Yahuu hiç pozitif haber yok mu sende be adam !

-Var Efendim..Hani siz geçen gün bir AİDS testi yapmıştınız yaa...
Hahh işte onun sonucu geldi,POZİTİF..."


Not: Yukardaki alıntıyı Hürriyet yorumcularından eski dostum ve değerli büyüğüm Ümit abim namı diğer Hope 1953 geçen gün bana yollamıştı...Kendisini saygıyla anıyorum...:P

Herkese pozitif bir hafta dilerim..:P


Yazan: hakan can

35 yorum:

Kumsal dedi ki...

istemeden mantıklı hareket etmiş bahçıvan
alıştıra alıştıra kötü haber vermiş
çok aklllıca dimi?:)

Yaşamkafe dedi ki...

Evet Kumsal, bahçıvanın çok zeki olduğu herhalinden belli oluyor...:)

Adsız dedi ki...

Hayata pozitif yaklaş ve pozitif yaşa :))

Pozitif günler dilerim dostum..

Yaşamkafe dedi ki...

"Bahçıvan gibi yaklaşalım" diyosun yani Serkan...:)

Fikrin Ne? dedi ki...

bu nasıl bır pozitif haber :):)

Yaşamkafe dedi ki...

İlginç bir haber bu..:))

mehbup dedi ki...

Bu hikayede ki gibi pozitiflik değil de,yaşamımızda olumlu pozitiflikler olsun değil mi ama..sevgilerimle..

Yaşamkafe dedi ki...

Allah korusun bu hikayedeki gibi pozitiflik olmasında nasıl olursa olsun Mehtap..:)

YOSUN dedi ki...

Sonu komikti gerçekten,böyle pozitifliği Allah kimsenin başına vermesin :) Hoşçakalınnn...

Unknown dedi ki...

evsahibi de aranmış ama:) sana ne küreğin sapı kırıldıysa, değil mi ama?:)) "haa, iyi kolay gelsin" deseydi ya:)

Yaşamkafe dedi ki...

Dimi ama..:)

Unknown dedi ki...

:) olumsuz bir pozitiflik tabi ama ben genede gulecegim :)))

olan olmus artik ama dimi bahcivan ne etsin :) adamda bi tatile cikmis bidaha donerkenmi arama geregi duymus:) keske bahcivanda ona bir sorsaymis sizde ne var ne yok diye :)

Allah gene de kimsenin basina vermesin tabi:)

Adsız dedi ki...

Şu bahçıvana hayran kaldım. :)
Yavaştan yavaştan başlamış. dikkat ettimde küçük haberden büyük habere doğru gitmiş.
Ben şu evsahibinin haline acıdım.

Kumsal dedi ki...

Sana mim var
Bloga uğrarmısın:)

zuhal dedi ki...

Ümit abimin bu fıkrayı yayınladığından haberi var mı bakiimmm :P yoksa işi 'kuşlara' mı bıraktın :)

Yaşamkafe dedi ki...

-Göknur,şaka bir yana gerçektende Bahçıvanın anlattıkları tek kelimeyle feci...:)

-Neslihan,oalıştıra alıştıra söylemiş bizimki,bu da marifet meselesi olsa grek..:)

-Kumsal,en kısa zamanda yanıtlıycam,teşekkürler..."TAM BİR BLOG" arkadaşımın da mimi var geciktirdim onuda,ilk fırsatta ikisini de yanıtlarım inşallah..:)

Yaşamkafe dedi ki...

-Zuhal,amanin kimleri görüyorum efendim...:)
Ümit abimin haberi yok daha...
Ne varsa bu kuşlarda var,onların bacağına bağladım,yolladım...:))

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Sevgili Hakan iyi akşamlar..Evet pozitif bir haftayı kim istemezki:)) Bu durum karışık. Evlerden uzak olsun diyelim..

Fikrin Ne? dedi ki...

merablar degerli arkdasım size bir blogumda hediye vermek istiyorum tabiki uygun görürsenız saygılarımla

Yaşamkafe dedi ki...

-Fıkrasevenlere,Ahmet bey haklısınız bu durum biraz evlere şenlik bişey olmuş..:)

-Fikrin ne,değerli arkadaşım Smart Blogger Ödülü'nü alıp geldim,sağol,eksik olma...
Bende senin Bloğunu severek takip ediyorum..

ümit bilgiçataç dedi ki...

başta hakan-can evlat olmak üzere,zuhal can ve tüm candostlara sevgilerimi yolluyorum...hakan'ın tarifi doğrultusunda,bugün buraya yazmayı becerebildim,nihayet.:)))-ümit bilgiçataç(hope1953).

Moonish (moonsun) dedi ki...

Oyyhhhh amanin :P

Keske butun bahcivanlar boyle olsa, en azindan bir bahcivanim olsa :P

Adsız dedi ki...

hakan,çok komik,gerçekten bu kadar aksilik bi kişinin başına gelse başkasının aksilik yaşamasına gerek kalmaz sanırım,neyse sabah sabah ben güldüm allah da seni güldürsün,sevgiler

Yaşamkafe dedi ki...

-Vayy Ümit abim gelmiş..Hoşgeldin selamın başımız gözümüz üzerine..:)
Yakında bütün hürriyeti buraya toplarız abi...:)Sevgiyle kal,yarın Kurtlar Vadisini kaçırma...:)

-Moonish,buluruz sanada bir tane espirili yaşlı bir bahçıvan...Tanıdığım var çok mülayim birisi ama maaşı yüksek..:)

-Ferzan,amin Allah hepimizi dertten kederden uzak tutsun,hep neşeyle dolu olalım....

şirinem dedi ki...

hayatta hep pozitiflik olsun isterim ama bölesini değil tabiki :))) herşey gönlünce olsun

Adsız dedi ki...

selamlar herkese ne güzel dostluklar oluyor maaşallahh bayılıorum bu çok güzel pozitif konu için teşekkürler.Allah kimsenin başına vermesin.

zekeriya.keles dedi ki...

Basta ümit Abim olmak üzere Hakan can dostuma hayirli geceler dilerim.Davetsiz misafir gibi cal kapi yaptim bu arada zuhal hanima cok kirgin oldugumu belirtir ümit Abime ve degerli Ailesine ve candost Hakana tüm güzellikleri gönderiyorum.

Yaşamkafe dedi ki...

Hoşgeldin Zekeriya abi,sevindirdin beni..Her zaman beklerim,öptüm...:)

zekeriya.keles dedi ki...

Hakan canim sevdiklerin ile beraber Güzel bir gün gecirmeni dilerim.Allah yar ve yardimciniz olsun.Ümit Abiyede sevgi ve selamlarimi gönderiyorum.Blog yazilarin cok güzel

Yaşamkafe dedi ki...

Sağol Zekeriya abi,sanada güzel bir gün dilerim...:)

Facebook'a da bekleriz unutma...Ümit abi orda yazıyor,Emek hocada orda...:)

zekeriya.keles dedi ki...

Hakan canim kardesim bende Facebook,a kayit oldum sizi aramak icin kayit oldum ve sükürler olsun buldum,sizden ayri kalmak cok zor geliyor insana Hakancigim bizler et tirnak gibi candostlari olduk Allahin izniyle ayrilamayiz...

zekeriya.keles dedi ki...

Hakancigim bir Trabzon fikrasi ile hayirli geceler dilerim........Kizayler.....




karadenizlinin biri birgün uçakla seyahat ediyor.uçak istanbul dan kalkıp trabzon a idiği sırada arka taraflardan bir karadenizlinin cep telefonu çaliyor.hostes hemen yanına gidip beyfendi uçakta telefonların açık olmasının yasak olduğunu bilmiyormusunuz,telefonunuzu lütfen kapatın dedikten sonra yanından ayrılır.ikinci bir defa çalınca yolcuların hepsi birden bizim karadenizliye çıkışır.karadenizli telefonun diğer ucunda olan kişiye ben konuştummi herkes bağa kizayi,sen koniş benseni dinliyirum.

Yaşamkafe dedi ki...

Fıkra için sağol zekeriya abi..Facebook'a şimdi bakar seni onaylarım...

zekeriya.keles dedi ki...

Hakancigim Necla ögretmenimi buldum Facebook,ta ve sayfama kayit oldular,Ünal Dalyan beyde sayfamda seni aradim ama bir tane sonuc cikti Türkiye aginda baskasi olur diye eklemedim.öptüm canim kardesim Allah sana ve Ailene saglik sihat ve güzellikler nasip eylesin.

zekeriya.keles dedi ki...

Hakancigim benim Blog sayfa adresimi yaziyorum...( http://www.benimblog.com/rss.php?w=sevgihayatinadidir )saglicakla kal canim kardesim benim