Image and video hosting by TinyPic

26 Haziran 2009 Cuma

Michael Jackson Öldü,Anılarımız Canlandı


Dünyanın en ünlü Pop Starlarından biri olan Michael Jackson'u özellikle Ortaokul yıllarından sonra hiç takip etmedim..

Ama Ortaokul yıllarında bir çok arkadaşla beraber onun unutulmaz şarkılarıyla büyüdük...


-Remember the Time
-Black and White
-We are the World
-Bad
-You are not alone

Bunları bugün dahi dinlesem alır beni on-onbeş yıl geriye atar,
deli dolu çılgın zamanlarımı hatırlarım...

Yaşadığımız şehirde kimsesiz bir amcamız vardı adı Anton,60 yaşlarında olmasına rağmen tam bir Michael Jackson hastasıydı,dev bir koleksiyonu vardı posterinden tut puluna kadar,ayakkabasından T-Shirt'üne kadar Moonwalk,ne ararsan var..

Bir de eski Oldtimer VW Samba T1 minübüsü vardı alır bizi konserlerden konserlere götürürdü,
üstelik ücret konaklama herşey kendisine aitti...


Okulu yırtıp günlerce VW Samba'nın içinde o şehir senin bu ülke benim demeden dağı taşı dümdüz ettiğimiz günlerin haddi hesabı yok...Süpeerdii...:P

Anton amcamız şu an yaşıyor mu acaba bilmiyorum,yaşıyorsada kahrolmuştur garibim...

Bugün Michael Jackson'un ölüm haberini okuyunca işte böyle eskilere gidip geldim...


Yazan: hakan can

15 yorum:

YOSUN dedi ki...

Evet,özellikle bizim yaşlarımızdaki insanlar için daha ayrı bir yeri vardır eminim.Ben de bir sanatçı olarak çok beğenirdim kendisini.Bir garip oldum,üzüldüm.Artık sadece anılarda yaşıycak...Ki zaten öyle idi uzunca yıllardır.Üzüntüm ölümünden ziyade başka şeyler daha çok.Ölüm,kaçınılmaz son hepimizi bekleyen.Allah bizlere uzun ömürler versin ki,geride bize muhtaç çocuklarımızın boynu bükük kalmasın.Ve tabi ki,Allah çocuklarımıza da uzun uzun ömürler versin...

Yaşamkafe dedi ki...

Haklısınız Yosun öğretmenim ölüm kaçınılmaz sondur,önemli olan geride bıraktığımız eserler olacaktır,özellikle çocuklarımıza...

Adsız dedi ki...

hakan, bizim jenerasyon maykılı iyi bilir ama ben pek sevmezdim,çok fazlada hayranı değildim, ama farrah favcet de ölmüş işte ona üzüldüm,yani çarlinin gözde meleği, hayranı olduğum güzel bi aktristti,sevgiler...

Unknown dedi ki...

yazık oldu çok:(( tek suçu çocukları çok sevmesiydi ama çıkarcı çevresi bunu bile aleyhinde kullandı. gerçekten yaşadıklarını haketmediğine inanıyorum. artık ölüm sebebi neyse; ister uyuşturucu, ister kalp krizi bence sebebi son dönemde yaşadığı sıkıntılı günlerdi. özellikle milyon dolarlar kazanan bir dünya starının, bu olaylar sonucunda ortaya çıkan maddi sıkıntılar yüzünden gerçekten zor günler geçirdiğine inanıyorum.

ölümden çok korktuğunu okumuştum bir yazıda, en büyük korkusu onu çok erken yakaladı maalesef.

Allah günahlarını affetsin.

Yaşamkafe dedi ki...

Bencede çocuklar hakkında yazılıp çizilenler hayal ürününden ibaretti Ebru,sonuçta mahkeme tarafındanda aklandığı biliniyor...

Ölümden çok korktuğunu da senden duydum,erken yakalandı korktuğu şeye...

öykü dedi ki...

7 den 70 e herkesı uzdu ölumu genc bı ölum..
ama unutulmaycak..

Fikrin Ne? dedi ki...

zaten hep öle olmaz mı hayttayken neden se kımse bılmıyor degerını kaybettıgımız zaman anlıyoruzz

Yaşamkafe dedi ki...

-Gerçektende hep dikkatimi çekmiştir,ölümünden sonra birçok kişinin eserleri tavan yapıyor ama Michael Jackson hayattaykende sanki bir efsaneydi...

Şimdi herkes onun ölümünden prim yapmanın peşinde...

mgurdal dedi ki...

Aslen zenci olmasına rağmen beyaz olmayı seçmesi, sansasyonlarla dolu bir yaşama rağmen, kendine has dansı ve müziği ile sanatını tüm dünyanın tanıdığı bir sanatçıydı.
"You are not alone" ise benim en sevdiğim parçasıdır.

Ne denilebilir ki Hakan. Hayat denilen masaldan, bir yıldız daha kaydı...

Yaşamkafe dedi ki...

Hayat denilen bir masaldır hocam...:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bende herhes gibi bu ani ölüm karşısında şaşırdım.Ama ölüm tüm canlılar için...

Yaşamkafe dedi ki...

Haklısınız,her canlı mutlaka bir gün ölümü tadacaktır..

Fikrin Ne? dedi ki...

kesınlıkle....

sihirliyazilar dedi ki...

Ben de böyle bir yazı yazmayı düşünmüştüm ama zaman bulamadım. Michael Jackson'ın ölümü benim de anılarımı canlandırdı. Ben de ortaokulda onun şarkılarıyla büyüdüm. Hayranlarından biri sayılırım.
80'ler geçmişte kaldı zaten ama Michael öldü ya sanki o dönem tamamen bitti, kapandı gibi bir duyguya kapıldım. Sanki bizim de içimizde birşeyler bitti. Ne kadar yaşlandığımızın farkına vardım bir kez daha... Sevgiler.

Yaşamkafe dedi ki...

Merhaba sevgili Sihirliyazılar.

M.Jackson hakkında yazsaydın zevkle okurdum,emin ol...

İnşallah fırsat bulursan yazarsın...Sevgiler...