11 Temmuz 2009 Cumartesi

Hayvansın Desem Hayvana Hakaret Olacak..Kütük..!



Bize hayvan haklarından nutuklar atıp,afra-tafra yapan Batılılar önce iğneyi
başka yere batırsınlar !


Bu olay İspanya'nın Boğa Arenalarına bile rahmet okutturacak cinsten...

Aşağıda gelişen rezil ve insanlık suçu olayı hiçbir deniz hiçbir okyanus yıkayıp temizleyecek güce de sahip değil...!
Evet,Bloğumda "Utanç Duvarı" adında yeni bir kategori açtıracan olay
aşağıda şu şekilde gelişiyor... -hakan can





Duvara bağlanan köpek, günlerce aç bırakılıyor ve ölüm anı sergileniyor ...

Dünyadaki hayvan hakları derneklerini ayağa kaldıran "vahset sanatçısının" ismi Guillermo Vargas Habacuc...

Costa Rica'lı olan sanatçı, ilkini 2007 yılında yaptığı "Vahşet Sergisi" ile büyük tepki aldı. Yaptığı şey bir canlıyı aç bırakarak ölümünü insanlara izletmek.

Dünya hayvan hakları derneklerini ayağa kaldıran olay "sanat adına yapılan" bir vahşet... Bu vahşetin mimarı olan sanatçı Habacuc, sergi niyetine bir köpeğin ölüm anını izlettiriyor.

Bunun için de bir sokak köpeği buluyor ve bir odada duvara bağlıyor. Köpeği günlerce aç -susuz bırakıyor.

Bu süre içinde insanlar gelip sergi gezer gibi köpeğin zayıflamasını, bir deri bir kemik kalmasını izliyor.




Köpek açlıktan yavaş yavaş can çekişmeye başlarken, mekanı ziyaret edenler bu anlara tanık oluyor. Köpeğe yapılan işkence ancak köpek öldüğünde son buluyor. Tabii o ana denk gelen seyirciler çok şanslı sayılıyor. Zira serginin en "can alıcı" bölümüne tanık olmuş oluyorlar.

Köpeğin ölümü ile birlikte sergi de sona eriyor.


Bu "insanlık dışı sanat" hayvan hakları derneklerinden büyük tepki görüyor. Dünya çapında bir protesto zinciri genişliyor.

Köpeği aç bırakarak öldüren sanatçı Guillermo Vargas Habacuc ise kendini "Köpek sokakta zaten açlıktan ölecekti" sözleri ile savunuyor.




















kaynak: milliyet

24 yorum:

eftal ! dedi ki...

Akşam akşam içim karardı köpeğin o son acıklı suratını görünce :(

içimdeki yolculuk dedi ki...

çok tiksindirici bu yaa savunmada çok güzel nasılsa sokakta ölecekti.bu nasıl bir anlayış zavallı hayvanın bir deri bir kemik kalmasını izleyenlere ne demeli???insanlar gittikçe manyaklaşmaya başladı..bu ne sanatı böyle sanatmı olur.bunların allah korkusu yok kesin...

mehbup dedi ki...

Bu ne yaaa... Olmaz böyle şey
...Bence bu insanlar kafayı yemişler..Çok üzüldüm, canım yavrum, nasıl acı çekmiştir..Bunu yapanda o köpeğe yaptığı eziyet gibi ölecek. O zaman bizde ettiğini buldu diyeceğiz.Birde izlemeye geliyorlar, insanlık ölmüş abicim..
Allaha emanet ol, iyi pazarlar Hakan..

hakan-can dedi ki...

-Eftal,maalesef öyle..
Hayat her zaman lay lay lom değil işte,bunlar da yaşamın zalim olan tarafları,görmezden gelemeyiz...

-İçimdeki yolculuk,köpeğin bir deri bir kemik kalmasını izleyenlere ne demeli,bu yorumu sizlere bırakmıştım zaten...Evet,haklısın manyaklaştı bu insanlar..

-Mehtapcım,bencede kısasa kısas hiç de fena olmaz bu adama,aynen aç susuz bırakmalı...İyi pazarlar...

Neslihan dedi ki...

ne yapmak gerekiyor bunları. söylemesem iyi olacak. en iyisi susmak. 5 dak bir balkona çıkmam lazım.

Neslihan dedi ki...

içimi boşalttım. abicim dövmek gerekiyor bunları. canım benim son resimdeki bakışı insanın yüreği sızlattır. vicdan yok bunlarda. Savunmasını gördün mü? hasta bunlar resmen.

hakan-can dedi ki...

-İsabetli tabir kullanmışsın Neslihan,"Düpedüz hasta bunlar".

FERZAN dedi ki...

hakan,bu nasıl bir vijdandır nasıl bir psikolojidir bilemiyorum,bunları gördükçe insan olmaktan utanıyorum,söylüyecek söz bulamıyorum,Allah cezalarını versin,iyi pazarlar...

hakan-can dedi ki...

Ferzan abla,hakketen öyle insanı insan olmaktan utandıran şeyler bunlar,maalesef böyle ibişler aramızda yaşıyor...

mgurdal dedi ki...

Zavallı bir köpeğin ölümünü izlemeyi sanatsal bir faaliyet sayan, bu insan müsfettesi mahlukatın yaptığına sanat diyerek sanatı aşağılayan ve yine bu rezilliğin yaşandığı sergi hakkında bilgileri olduğu halde, gerekli işlemleri yapmayan yetkililere, lanet olsun...

hakan-can dedi ki...

Mgurdal;Bir isabetli tabirde senden geldi hocam :İnsan müsveddeleri...

ayliz dedi ki...

içim acıdıya o sergiye gelenlerdede hiçmi insaf yok anlamıyorumki o hayvancağızı yedirseymişlerya başlarım sergisine sanatçısına tövbe tövbe nasılda sinirlendim şimdi
birde özrü kabahatinden büyük nasılsa ölecekti ne demek ya :(((((((

hakan-can dedi ki...

İnsaf ve merhamet gibi kelimeler böyle canavarlarda zor bulunur Ayliz hanım...

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Kanım dondu.. Hadi bunu sergileyenin kafadan sorunu var da izleyenlere ne demeli!!

hakan-can dedi ki...

Al birini vur ötekine Ahmet bey...

Kumsal dedi ki...

Bence seregiyi acan suçlu falan diil
o acımasızlığı izlemeye gelenler asıl vahşeti yapıyor
ne akla hizmet gidip can çekişmeyi izliyolar
o nasıl ziyhinet
nezaman can çekişmenin adı sanat oldu
can çekişmeye gidenler omasa
sözde sanatçı,sözde sergisini yayınlayamaz

иαℓαи dedi ki...

şimdi bu sanatmı oluyormuş????????????? Vicdansız serseri kendini ne mok sanıyor beeeee!!!

hakan-can dedi ki...

-Kumsal,
-Nalan,galiba devir değişiyor,zulümün adı sanat olmaya başladı ve işin kötüsü de serseriliği izleyenler bu puştluğa alkış tutuyorlar...

ramazan dedi ki...

öfff...
okurken birhoş oldum.olmaz böyle şey.gerçekten böyle insan olamaz.bunlara insan denmez.
çok üzüldüm.iyiki yakınımda değil bu vahşi yaratık.yoksa bu caniye ne yapacağımı ben de bilemezdim doğrusu.

hakan-can dedi ki...

Haklısınız Ramazan bey,bu caniye ne yapsanız azdır...

sinem dedi ki...

böyle bir CİNAYET olamaz!!!
diyecek şey bulamıyorum,
bu sergiyi açan bir CANİ, rezil!!!
hadi bu canide buna seyirci olanlar,seyirci kalanlar onlarda bu cinayete ortak olmuyorlarmı???
YAZIKLAR OLSUN!!!

hakan-can dedi ki...

Bunlara ne desek azdır Sinem hanım...

blackkk55 dedi ki...

bu insanlar(acaba?) sadistçe duygularını bu şekilde tatmin ediyorlar..
bu sanat filan değil bunu yapanı anladık da orayı gezmeye gelenler ondan daha beter ..
bunlar insansa ben hayvanım...!!

hakan-can dedi ki...

Blackkk55,haklısın bunlar sadistçe duygular..
Sanatla falan bi alakası yok bu işin..Tek kelimeyle rezalet ve insan dışı..!