23 Ağustos 2009 Pazar

TATİL BİTTİ,YENİDEN ARANIZDAYIM...

Merhaba değerli arkadaşlarım ...
Beş günlük tatilimizden döndük...

Tatilimiz nasıl geçti diye sorarsanız,kiraladığımız tatil evinin yatak odasından aniden çıkan koca bir el büyüklüğünde iri yarı örümceğin(!) dışında gayet güzel geçti diyebilirim....

HAMBURG,Almanya'nın kuzeyinde gezdiğimiz üç-beşyük şehirin içinde,limanıyla,dev gemileriyle,senede sadece üç defa yapılan 'Hamburger Dom' adını verdikleri büyük panayırıyla,St.Pauli'siyle,Reeperbahn'ıyla gerçekten harika ve görülmeye değer bir yer...Almanya'nın en büyük ikinci şehri olan bu metropol canlılığıyla Türkiye'yi andırıyordu,o yüzden kanım ısınıverdi...


Bir de Blog arkadaşım Ebru'ya
(Kitap-dükkanı) verdiğim bir söz vardı, Bremen'de Irmağın etrafında koşmamı ve Bremen Mızıkacılarının heykeli altında mola verip,kendime bir dondurma ısmarlamamı istemişti...


İtiraf ediyorum o Weser denen Irmağın etrafında koşmadım çünkü sabah saat 10.00'da evden çıkıp gece saat 12'lere kadar yollardaydık,yani ne kadar yürüdüğümü sen hesap et,bir de bu Irmağın etrafında koşsaydım orta yerimden çatlardım herhalde...
Ama birçok heykelin altında durup mola verdim ve Ebru'nun adına dondurmamı da yedim....Tşk.:P

Bir gün kalktık Hollanda sınırına yakın olan bir tatil merkezine doğru yola çıktık öğlen 40 derece süper bir sıcak vardı,aradan üç-beş saat sonra biz eve girdik,bir gök gürültüsü başladı,bir şimşek çakmalar aman Allahım ne heybetlisin sen öyle,ağaçları kökünden söküp atan rüzgarlar çakan yıldırımlar...

Son 5 gün içinde arabayla yaklaşık 3 000 km'lik bir yol katetmişim ,
bu benim rekorum oldu...
Özellikle dün eve döndüğümüzde çok zorlandım...

Hamburg'dan ikindi saat 5 civarlarında yola çıktık,yollar bayağı bir kalbalıktı artı bir de yolda inşaatlar,kazılar falan derken 7 saatlik yolu 10 saatte geldik (Yorgunluk,halsizlik,uykusuzluk derken son bir saat maymun gibi oldum,ağzımda sigara elimde Red Bull),sabahın 3'üne doğru evdeydik...


Şükür kazasız belasız yeniden buralardayız,hepinize sevgi, selamlar ve
hayırlı Ramazanlar...



Yazan: hakan can

26 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

hoşgeldiniz...başka fotolarda olsaydı keşke...:)

иαℓαи dedi ki...

hoşgeldin hakan sana da hayırlı ramazanlar.

Bol bol gezilmiş ne güzel:)

leydielif dedi ki...

HOş geldiniz. Anlattığınıza göre çok güzel ve dolu dolu bir tatil olmuş sizin adınıza çok sevindim. Hayırlı Ramazanlar...

hakan-can dedi ki...

-Hoşbulduk,İçimden geldiği gibi...

-Merhaba Nalan,hayırlı ramazanlar...

-Hoşbulduk Elif,evet örümceği bir kenara bırakırsak dolu dolu ve çabuk geçen bir tatil oldu...

FERZAN dedi ki...

hoşgeldin hakan,tatilinin güzel geçmesine sevindim nede olsa insan senede en fazla bir kere taile çıkma şansı yakalıyo onu da en güzel şekilde değerlendirmeli,amaaaaaaaa sigara olayına hiç memnun olmadım,en yakın zaman da bırakman dileğiyle,selamlar...

hakan-can dedi ki...

Merhaba Ferzan abla...:P

İnşallah sigarayı da bir gün bırakırız ama gerçekten de fazla sigara içen birisi değilim,günde belki 5 ila 10 arası içiyorum...

Tabi bu sayı özür değil ama,millet iki paket içiyor günde..:P

Sel dedi ki...

Sen bana demedin ama ben sana hoşgeldin diyorum :)

hakan-can dedi ki...

Merhaba Sel,hoşbulduk...:P

Kusura bakma, nereye,ne zaman gittin hiç haberim yok,Bloğunun adresini değiştirdiğinden beri bana yazıların gelmiyor,şimdi ilk işim senin şu anki adresini Bloğuma eklemeye çalışmak olacak...

kamikaze dedi ki...

hoşgeldin hakan ne güzel geçmiş.Allah içinize sindirsin.hayırlı ramazanlar dilerim.

hakan-can dedi ki...

Sağol Kamikaze,sana da hayır ve huzur dolu Ramazanlar dilerim...

mit dedi ki...

Hoşgeldin... Alamanya'nın örümceği de bir başka oluyor desene? :) sana da hayırlı Ramazanlar. Başka fotoğraflar da görmek isteriz ;)

hakan-can dedi ki...

Merhaba Mit,öyle haketende kocaman ve ürpertici bir örümcekti,mecburen kendisini imha etmek zorunda kaldık...:P
Fotoğrafları bilgisayara yüklemedim henüz,ilk fırsatta bir kaç tanesini daha eklerim...

sinem dedi ki...

hoş geldiniz hayırlı ramazanlar

NoEngel dedi ki...

Hoş geldin Hakancım.Sen tatilmi yaptın,eziyet mi çektin.Valla biraz yaşadığın güzellikleri anlat yoksa bunları okudukça tatilden soğuyacağım.

Tekrar aramızda olmana sevindim hakancım.Hayırlı ramazanlar.

mgurdal dedi ki...

Hoş geldin Hakan. Sende tatilden, tatile gitmeden önceki halinden, daha yorgun dönen çoğunluktan biri durumundasın desene...:p
Yolda çalışmalar vardı diyorsun. Oraların, hakikaten Türkiye'den farkı yok desene... :)

Neslihan dedi ki...

Hoşgeldinnnnnnn Hakan. Sefalar getirdin. Blogun bir anda neşelenmiş. Tatilin güzel geçmiş. Bu arada dondurmada afiyet olsun hani bize. Çok ayıp insan oraya bir dondurma resmi koyardı.

Hayırlı ramazanlar hakan.

hakan-can dedi ki...

-Hoşbulduk Sinem,hayırlı Ramazanlar...

-No Engel kardeşim,tatil her zaman güzeldir,ufak tefek pürüzler çıksada genel anlamda keyifli geçti diyebilirim...Sakın sen tatilden soğuyayım deme..:P

-Mgurdal hocam,bizdeki tatlı yorgunluk diyelim,sadece dönüş beni birhayli yordu...Yolda habire çalışmalar vardı ağır ağır gelmek zorunda kaldık yani...:P

-Neslihan sizlerede dondurma aldım ama inan 35-40 derce sıcaklığa dayanamadı eridi gittiii..:P

Sanada hayırlı Ramazanlar dilerim arkadaşım...

mehbup dedi ki...

Hoşgeldin, sefalar getirdin:) tatil güzel geçmiş:) örümcek iyidir yaa hediye gelir derler ama bilmem orasını:))
Afiyet olsun dondurma güzeldir inşallah:))
Hayırlı Ramazanlar, sevgi ve sağlıcakla kal:))

hakan-can dedi ki...

Merhaba Mehtap,örümcek hediye getirir demek...
İyi güzel o zaman büyük bir hediye bekliyorum çünkü bizim örümceğimizde bayağı iri yarıydı yani..:))

Sevgiyle kal,hayırlı Ramazanlar...

FERZAN dedi ki...

hakan,sen tatildeyken sana ödül vermiştim ama sanırım sana yazmayı unutmuşum kardeşim,bloğuma gelirsen görürsün,geç oldu ama kusura bakmazsan sevinirim,selamlar...

aktifmutfak dedi ki...

hoşgeldin hakan..hamburg resimlerini merakla bekliyorum..çünkü hamburgta bir arkadaşım var benimde..oraları görmek isterdim..sevgiler..

Fikrin Ne? dedi ki...

VALLA KIRILDIM NE YALAN SOYLUYUM GELDIGINI BILE HABER ETMIYORSUN HAKAN

hakan-can dedi ki...

-Ferzan abla ödülü gördüm
"Blog Kardeşim" adı altında bu ödülü almak ayrıcalık oldu,sağol...:P

-Aktifmutfak,Sevgili Aytaç Hamburg gerçekten harikulade bir yer,fotoğrafları da inşallah en kısa zamanda eklerim...

-Fikrin Ne ? Umutcum valla kusuruma bakma yahu,izinden geldim bayağı bir yoğun tempoda yapılacak işlerim vardı,sana geldiğimi haber veremedim...

Yanaklarından öpüyorum...:P

zuhal dedi ki...

sigara-Red Bull?? eyvahlar olsun... sağlıklı yaşam konusunda sınıfta bırakarak seni o el büyüklüğündeki örümceğe havale ediyorum :P... hoşgeldin =)....

hakan-can dedi ki...

Çok kötüsün Zuhal çok kötü...:P

İnan o an sigara ve Red Bull en yakın dostum olmuştu çünkü çok ihtiyacım vardı...

Hoşbulduk...:P

ebru - kitap dükkanı dedi ki...

afiyet, bal, şeker olsun.:)