Image and video hosting by TinyPic

8 Ekim 2009 Perşembe

GENE KAFA ÜSTÜ ÇAKILDIM...

Blogspot'taki E-Mail adresimi değiştirdiğim için acayip şeyler oldu,
izlediğim bütün Bloglar silindi falan...
Daha sonra hepinizi tek tek eklemek zorunda kaldım,yaklaşık elli kişiden sonra Blogspot her arkadaş eklemeye doğrulama kelimesini/kodu isteyip durdu...! Bu da bana bir buçuk saate patladı...

Eklemediklerim,unuttuklarım veya atladıklarım varsa lütfen bana bildirsin hemen hallediym...

Şu yandaki resimdeki gibi "kelime doğrulama"ya kıl olduğum kadar hiçbişeye uyuz olmuyorum,bazen yorum göndermek için de bazı arkadaşların Bloğunda bu standard uygulanmakta,kendimi sanki haydutmuşum gibi hissediyorum..:)) Yapmayın bunu,çok kötü bişey...

Ve burdan illa da onay kodu taleb eden sanaldaşlarımı protesto ediyorum,kaldırın artık onları Allah aşkına ...:)



hakan can

28 yorum:

NoEngel dedi ki...

Günaydın Hakan-cım,
Bu onay kodunun amacının ne olduğunu düşünüp dururum.Galiba zeka seviyesini ölçmek gibi bişey derim. Bizler gibi artık uzmanlaşmış kişilere bu kod çok gereksiz gelmektedir.Protestona sonuna kadar katılıyorum kardeşim.
Hayırlı bir gündilerim.Sağlıcakla kal..

Pabuc dedi ki...

sürekli yazılarını okuduğumve yorum bıraktığım blogerlere rica ediyorum bende kelimedoğrulamayı kaldırmaları için...cidden sinir bir durum...bu arada izlediğiniz bloglar için 1 saatinizi ayırmışsınız tek tek tşk etmeliler sizi sabrınızdan dolayı:)

hakan-can dedi ki...

-No Engel kardeşim,kelime doğrulamanın ne gibi bir fuksiyonu olduğunu bende bilmiyorum ,her halde gıcıklık olsun diye yapmışlar..:))

-Devenin Bale Pabucu,gerçektende biraz sabır isteyen bir iş oldu bu yüklü transfer işi...
Ama sizlerin canı sağolsun değer..:)

Arzu Breda dedi ki...

Merhaba Hakancım;

Öncelikle geçmiş olsun diyorum.. )
Zor bir durum olsa gerekir, yeniden tüm arkadaşlarını bulup eklemek..
Allah kimsenin başına vermesin..

"Kelime Doğrulama" kutucuğuna gelince;
Bizler gibi kişisel blog tutanların kullanmasına gerek olmayan bir uygulama..
Bunu sitelerine eklemelerindeki amaç ise; Gelen ziyaretçinin, insan veya robot (Bilgisayar yazılımı) olup olmadığını tesbit etmek için..
Artık şirketler, bir çok işini internet üzerinden yapmakta ve web sayfaları üzerinden işlemlerini gerçekleştirmekteler.
Bu işlemler sonucunda herhangi bir problemle karşılaşmak istemedikleri için, böylesi bir uygulama geliştirilmiş.
Başta da söylediğim gibi, bizim gibi kişisel blog sahiplerinin bunu uygulamasına gerek yok..

Bu nedenle, protestonda bir yerde haklısın, sana katılıyorum..

Sevgilerimle..

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

geçmiş olsun :) bence o onay kodunun kaldırılabildiğini bilmiyolar. ben de gıcık oluyorum. bi de böyle bazı sitelerde yamuk yumuk olur ya okuyana kadar canın çıkar, işte öyle bir şey :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

aynen bende sevmiyorum sırf bu yüzden yorum bırakmaktan vazgeçtiğim bile oluyor...

Unknown dedi ki...

bayağı bir uğraşmışsın anlaşılan. neyse ki halletmişsin. bekliyoruz yazılarını.:)

hakan-can dedi ki...

-Evet aynen öyle Arzucum,bu yöntem Blogcular arasında kesinlikle lüzumsuz bişey...

-Love MoreLeave Me,hiç deme ya,işte insanı asıl çileden çıkaran o upuzun okunulması imkansız kelimeler...:)

-Sen olayı arasıra hepten kesip atıyorsun yani İçimden geldiği gibi...:)
Bana da oluyor bazen...

hakan-can dedi ki...

Ebru harbiden biraz yordu beni,bu arada şimdi aklıma geldi senin kitap dükkanını eklemeyi unutmuşum galiba...

MOMOL dedi ki...

geçmiş olsun...
evet ya o onay kodu çok gıcık bişey, bazen ne yazdığını okuyabilmek için canım çıkıyor, en sonunda vazgeçip yorum bırakmıyorum :)

sinem dedi ki...

sorunu halledebildiğinizi umuyorum
büyük geçmiş olsun arkadaşım...

icimdeki yolculuk dedi ki...

uzun ugraşmışsın geçmiş olsun..bende rica ediyorum yorum bırakırken kelime doğrulama varsa ayhh bazen ardarda hata veriyo birde karınca duası gibi oku okuyabilirsen..

hakan-can dedi ki...

-Evet sorun halloldu Momol...:) ve Sinem teşekkür ederim...

-Evet ya bir de o var değil mi İçimdeki Yolculuk,hata üstüne hata veriyor...

Fikrin Ne? dedi ki...

kardeşim benım kıyamam sana :):) çok üzüldüm valla çok zor iş ya gercekten ornegın yorum yazacam bır bloga bakıyorum kelıme dogrulama cıkıyor kapatıp cıkıyorum ayar oluyorum bende haa hakan cım benıde unutma ekledın demı benı :)

hakan-can dedi ki...

-Eklemez olur muyum seni Umutcum..:)

mit dedi ki...

Geçmiş olsun Hakan-can :) Bende bu sabah "Allah Allah... Hakan-can beni izlemeye alan son kişi görünüyor, ilginç" diyordum kendi kendime.

Ne diye değiştiriyosun e-mail adresini kardeşim? Bak ben hiç dokunmuyorum öyle şeylere. Başıma geleceği biliyorum da ondan :)

Doğrulama zımbırtısını da DBP sağ olsun, hafif zorlamayla biraz kafaya atılan bir papuçla falan kaldırtmıştı bana.

Sevgiyle kal...

hakan-can dedi ki...

Yaa hiç sorma Mit kardeş, oldu bir kere...Neyse..:)

O zımbırtıyı kaldırmakla da iyi yapmışsın valla...

Unknown dedi ki...

çaktırma bari:)))

hakan-can dedi ki...

-Çaktırdım bile...:)

eftal dedi ki...

Ama mesaj doğrulamayı kaldırırlarsa bu sefer spam mesajlar olabilir :)

hakan-can dedi ki...

Boşver spam olsun Eftal,yeter ki o doğrulama kalksın..:)

cansudere dedi ki...

yaa bende hoşlanmıyorum bencede kaldırılsın .

hakan-can dedi ki...

Bencede Cansudere..:)

Sensiz Olmuyor dedi ki...

gerçektende o kelme girme işi saçma sadece zaman öldürmekten başka bir işe yaradığı yok.
biz kendi sitemizde yorum denetimini dahi kaldırdık, yazılan neyse aynen yayınlansın sonra kötü niyetli bişeyler varsa tek tıklamayla silersin oldu bitti:))

hakan-can dedi ki...

Evet Osman bey o kelime doğrulama saçmalıktan başka bişey değil,bence en azından Blogcular arasında kaldırılması lazım...

İmha etmek gerek onu...:)

FERZAN dedi ki...

sevgili hakan,uzuuuunnnn bi aradan sonra mimlendiniz,bloğuma uğrarsanız sevinirim,selamlar...

hakan-can dedi ki...

Ferzan abla gerçektende uzun zaman oldu mim yazmayalı,birazdan Bloğuna uğruyorum ve ilk fırsatta cevaplıyorum...:)

UÇURTMA;) dedi ki...

Geçmiş olsun, bende sevmiyorum doğrulama kodlarını:)