Image and video hosting by TinyPic

23 Mart 2010 Salı

BUGÜN DOĞUM GÜNÜM...

Doğum günümü en son ne zaman pasta hediye mum eşliğinde kutladığımı hatırlamıyorum bile,zannedersem 80'lerde falan böyle bir cümbüş yaşamıştım...


Doğum günümde kimsesiz,parasız pulsuz insanları hatırlar "Onlar köşede dururken senin neyine mum üflemek be adam..." diye geçiririm içimden...

Yok yok sevmiyem ben pasta yiyip mum üflemeyi,kutlayan kutlar ama beni açmıyor işte...:)

Fakat bugün uyandığımda oğlumun beni öperek "Baba iyi ki doğdun..." demesi ve Facebook'a girdiğimde "Ulan harbiden iyiki doğmuşum be..." dedirtecek kadar eşin dostun uzun doğum günü tebrik mesajlarıyla karşılaştım,evet hatırlanmak gerçekten güzel,yani bahsetmeye çalıştığım hediyeler pastalar masalar maddiyat değil,dünyanın hiç bir mücevheriyle kıyaslanmayan samimi ve içten gelen duygular...

Evet,duygulandım,Allah razı olsun...

Veren hediyesini zaten tabiat kanunlarıyla o en cömert haliyle vermiş insanoğluna,geriye bir tek insanın birbiriyle can cana,yan yana kaynaşması kalmış....

Bugün doğum günüm ve insanoğlundan hepimiz adına küçük bir hediye talebim var :

"Köşede duran garibanın da sevinebileceği çıkarsız,kinsiz,kansız çocuklarımıza bırakacağımız namertsiz bir dünya...."



Yazan: hakan can

37 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun 26 sındada benim doğum günüm 21 yaşına giriyorum :)iyi günler dilerim size..hoşçakalın

hakan-can dedi ki...

Teşekkür ederim Lena...Erken olacak ama şimdiden sizin de doğum gününüz kutlu olsun..:)

Sihirli Yazılar dedi ki...

Mutlu yıllar Hakan-can! Sevdiklerinle beraber nice güzel yıllara...

hakan-can dedi ki...

Sağol Sihirli yazılar,hep beraber inşallah...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Nice güzel yaşlara,sevgilerrrr....

hakan-can dedi ki...

Sevgiyle kalın,teşekkür ederim Annemineli...

Adsız dedi ki...

sevgili hakan,gönlü gibi yüreği de güzel insan,evet iyiki doğmuşsun iyiki seni tanımışız,yüz yüze olmasada gönülden gönüle insan isterse dostluk köprüleri kurabiliyomuş,hiç bir çıkar gözetmeksizin,mutlu yıllar sana inşallah bigün oğlun gibi torunların da sana iyi ki doğdun hakan dede diye hitap ederler(amin)rabbim en güzel duyguları sana yaşatması duasıyla,selamlar...(ferzan ablan)

hakan-can dedi ki...

Amin Ferzan abla amin,inşallah bu güzel duaların hepimiz adına kabul olur...
Çok sağolasın...

mit dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Hakanım. Eşinle, ufaklık(lar)la, dostlarınla dolu nice mutlu ve sağlıklı yıllara...

Pilli Petro dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice senelere :)

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar hakan..

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun hakancan.. Mutlu, sağlıklı, huzur ve sevgi dolu ve en önemlisi sevdiklerinle beraber bir yıl geçirmeni diliyorum.

Mutlu yıllar ;)

özii dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim Hakan :)
Sağlıklı nice yaşlara...

cansudere dedi ki...

nice mutlu yıllara saglıkla.

öykü dedi ki...

Nıce mutlu yıllar dılıyorum. Gonlünce
saglıkla
sevdıklerınle bırlıkte:)
Dogum gunun kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun hakan-can.nice sağlıklı,mutlu,huzurlu yıllar geçirmeni dilerimm:)

hakan-can dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim değerli arkadaşlarım...

Herşey gönlünüzce olsun...

Pilli Petro dedi ki...

bek
ri
ya

takibe aldığınız adresimi
aşağıdaki gibi değiştirdim
url lerinizi ayarlayınız

http://ucuncubasamak.blogspot.com/

Büşra Bayram dedi ki...

mutlu mutlu yıllar :)

hakan-can dedi ki...

Yeni adresini not aldım Bekriya,hayırlı olsun,sen hele bir yerleş kahve içmeye geliriz..:)

hakan-can dedi ki...

Sağol Büşra...:)

zuhal dedi ki...

geç kaldığım için kızma.. e mi?? :(( Hakancım, benim güzel yürekli kardeşim... pardon abim :) d.gününü kutluyorum, sevdiklerinle nice mutlu yıllar diliyorum... bir saat kadar önce mesaj tahtana 'nerdesin hakan :((' yazmıştım sonra buraya uğradım ve bu yazıyı gördüm :) geçte olsa hissettim mi ne?? :) sonsuzzzzz sevgim, sonsuzzzzz saygım ve selamlarımla... ailene ve kendine çoooookkkkk dikkat et... kardeşin zuhal

hakan-can dedi ki...

Ben de az önce sana Hürriyette cevap yazmıştım (mesaj tahtasına)Zuhal...:)

Düşünmen bile çok güzel...Sağol benim vefalı arkadaşım...

Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

hakan arkim geçmi kaldım kutlamaya yeni gördüm yaa((nice yıllara iyiki doğmuşsun iyiki varsın bizlerle her daim kaleminle varlığınla devamlı ol seni seviyoruz güzel insan kib ailenle güzel mutlu yarınlar diliyorum ...kib arkim femalecatim artık blogta leon75 bitti ..kucak dolusu sevgiler..))

Adsız dedi ki...

bak aklımdayken bende 14 martta doğmuşum benimde geçti doğum günüm arkim 35 ime girdim)))aman yaşlanıyoruz dicem ama ben hala gencim maşallah))ruhumuz gençse dışımızda gençleşiyor bu bi gerçek neşen daim olsun dostum))femalecat(leon75)

hakan-can dedi ki...

Sağol Leon arkim,senin de doğum gününü kutlarım...Kabullenmek lazım yaşlanıyoruz işte...:)
Ama dediğin gibi ruhumuz genç kalsın gerisini hallederiz...

Kendine iyi bak arkim,yeni rumuzunla mutlu olursun inşallah fakat benim için sen hep Leon75 kalacaksın...:)

mehbup dedi ki...

Geç kaldım..

Sevdiklerinle birlikte nice seneler geçirmeni delerim.Mutlu yıllar..Doğum günün kutlu olsun.

hakan-can dedi ki...

Teşekkürler Mehtap...

icimdeki yolculuk dedi ki...

sanırım çok geç kalmışımm.ama kumanda panelinde çogu yazılar çıkmıyor..bu neden kaynaklanıyor anlamıyorum..doğum günün kutlu olsun sağlıklı ,huzurlu ve mutlu yıllar dilerim..

hakan-can dedi ki...

Teşekkürler Funda,düşünüp yazman bile güzel...

Unknown dedi ki...

gecikmeli de olsa, yeni yaşını kutlamak istedim. nice yıllara..

hakan-can dedi ki...

Sağol eksik olma Ebru...

umursamaz dedi ki...

özür dierim ben yenı döndüm blog dunyasına.. nce mutlu yıllara:)

hakan-can dedi ki...

Doğum günümü kutlamak için henüz geç kalmış sayılmazsın Pırıltılı Cadı.Üst tarafı yarım sene oldu yani...:)
Sağol,yeniden döndüğüne sevindim...

mehbup dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte nice senelere, mutlu yıllarrr:)
Bir sene geçti üzerinde. zaman nasıl çabuk geçiyor.

mehbup dedi ki...

Bu sene vaktinde kutladım ben:) Mutlu yıllar:)

Adsız dedi ki...

Değerli blog yöneticisi sitenizden çok memnun kaldık. İce blue waters olarak başarılarınızın devamını dileriz.