Image and video hosting by TinyPic

1 Şubat 2009 Pazar

Nike Firmasının Büyük Saçmalığı...


Belki görmüşsünüzdür,birkaç gündür internet sitelerinde dolaşan bir çift ayakkabı...

Amerikan ayakkabı firması Nike'ın, Müslümanların inancını ayağa düşüren büyük bir küstahlığa imza attığının ortaya çıkması, herkesin büyük tepkisine neden oldu...

Çünkü Amerikan ayakkabı firması, üzerine Arapça 'Allah' yazısını desen olarak kullandı.
Bu habere
Ensonhaber.com'da rastladım...

Muhtemelen şimdi Nike yetkilileri çıkıp,"Efendim,yok niyetimiz öyle değildi,yanlış anlaşıldık.."
falan filan diye vıdı vıdı yapacaklar...

Ne demek efendim,bir dinin en hassas ve en kutsal kavramını alıp ayaklar altına diktirmek,ondan sonra da insanlar bu ayakkabılarla çar,çamur,pislik ve tuvalet gibi yerlerde tepinsinler...Sende çık ordan "Pardon,efendim..." diyerek olayı geçiştir...

Nike gibi dev bir firma,1.5 milyar nüfuslu dev bir müslüman kitlenin kutsalını nasıl olurda böyle basit bir şekilde görmezlikten gelebilir...Bu hikayeleri bize yutturmasınlar artık...

Danimarkada karikatürler,Irakta Amerikan askerleri tarafından Kur'an-ı Kerim'e sıkılan kurşunlar ve buna benzer onlarca örnek...

Karşılıklı sevgi,saygı ve hoşgörüye yakışmayan hareketler bunlar...


Alışverişte Nike markası bundan sonra benim için ikinci planda kalır,
basit ve sıradan bir vatandaş olarak ben tepkimi ancak böyle dile getirebilirim...


Piyasada giyecek başka marka mı yok sanki...

Sahilde kum,piyasada marka dolu...

Yazan : hakan can

3 yorum:

AskinAy dedi ki...

evet bende gördüm bana mail olarak gelmisti..dediginiz gibi nasil bir hareket bu ya,okadarmi basit ve kolaydir böyle birsey yapmak,..

sihirlirloklava dedi ki...

reklamın iyisi kötüsü olmaz taktiği bence..zaten onlar da toplatmak zorunda kalacaklarını biliyorlar ...bence bir çeşit reklam olayı...

Pervane dedi ki...

nike zaten boykot ürünü de, ben anlamıyorum bu maillerle yayılan habere inanmalı mıyım? çünkü o kadar yalan-dolan safsata mailler dolaşıyor ki ortalıkta, hangisi doğru hangisi uydurma anlayamıyorum artık. resmi bile olsa biri çıkıp yapmış olabilir diyorum.
aslında dinimize o kadar leke sürmeye çalışan var ki, bunları zaten görüyorduk fakat görmezden geliyorduk, işimize gelmiyordu. umarım artık bilinçleniriz. birilerinin illa çıkıp uç hareketler (hakaretler) yapmasını beklememeliyiz uyanmak için..
selametle...