Image and video hosting by TinyPic

2 Şubat 2009 Pazartesi

Google'in 40 dilde çevrisi...


Yeni bir haftaya merhaba dedik... İlk önce netten gazeteleri dolaştım,haberlere göz attım ve o da ne (!) Google yeni bir sansasyonla bu hafta karşımıza çıkmış....
Meşhur arama motoru Google artık 40 dilde çeviri yapıyor...

Yabancı dil bilmeyenler artık istediği gibi internette kendi anladığı dilde dolaşıp durabilecek...Örneğin 40 dildeki yabancı siteler anında Türkçe oluyor...

Eee tabi ki entegrasyon açısından hemen mevcut sayfayı tıkladım,
HTML Kodunu alıp Bloğumun Şablonuna yapıştırıverdim... Anında bütün sayfamı istediğim dile çevirebiliyorum.."İnsansevgisi" yabancı dillerde okunabiliyor...

Her ne kadar millet "Yaşasın.." diye ayaklanıp Google'in bu hizmetini ayakta alkışlasada önce işi pratiğe dökmekte fayda var...

Ve içine dışına hakim olduğum bir yabancı dile sayfamı çevirdim,aman Allah'ım bu ne berbat tercüme,yazdıklarımın yüzde sekseninden bişey anlamıyorum,bambaşka cümleler çıkmış ortaya....


Haliyle Google'in gadgetini şablonuma koymamla geri kaldırmam bir oldu tabii...
Yinede bu güzel ve faydalı atağı için Google'i kutlarım....

İlerde daha iyi tercüme kapasitesine sahip olursa,kendisi yeniden Bloğumun başköşesine oturabilir....
Şimdilik byby Google...

Yazan : hakan can

Hiç yorum yok: