Image and video hosting by TinyPic

13 Mart 2009 Cuma

Eyvallah usta...


Aldığımız yanlış kararların,zamanla başarıya nasıl dönüştüğünü biliyor muyduk ?

Bilmiyorsak-ki ben bilmiyordum-,aşağıdaki alıntıda hayat tecrübesi üst seviyelerde olan ustamıza bakmakta fayda var...

- Mesleğini bir ömürboyu tüm ilkelerine sadık kalarak uygulayan aksaçlı bir ustaya başarısının sırrını sordular ;

"İki sözcük" dedi ve ekledi, "Doğru kararlar"

- O kararları nasıl alabildiğinin sırrını sordular ;

"Tek sözcük" dedi, "Deneyim"

-Deneyiminin sırrını sorduklarında ise şu yanıtı verdi ;

'İki sözcük' 'Yanlış kararlar'.

( Kaynak : Başarının sırrı )

Şimdi,hayatımın her alanı için geçerli olan bu felsefeyi,aklıma mıh gibi sokabilirsem,yaptığım yanlışlardan sonra ıslak sıpa gibi sızlanacağıma "Ohh ulen,al sana bir tecrübe daha.." diyerek yanlışlarımı sahiplenebilirim sonunda...:)) Sağol aksakallı...


Yazan : hakan can

10 yorum:

serencam dedi ki...

Ben bu noktaya yaşım büyüdükçe geldim..30 u devirince ne çok şey değişti kişiliğimde..Her yaşadığım kelepçe gibi boynuma geçti ders oldu bana..30 güzel bir yaş..Hayatımın hiçbir yaşını 30 kadar sevmedim..

Hayırlı sabahlar dilerim ..

sihirlirloklava dedi ki...

sonra da alışkanlık yapmasın...'yanlış karar oldu ama olsun deneyim kazandım' derken...güzel bir gün diliyorum...

Pervane dedi ki...

doğru söze ne denir...
çok güzeldi hakan.
hayat labirente benziyor değil mi? doğru yolu bulabilmen için illa ki yanlış koridorlara giriyorsun. deneye deneye en sonunda buluyorsun.
yani inşallah :)

Adsız dedi ki...

hani derler ya her işde bir hayır vardır yada kötü olan her olayın arkasında hep güzel şeyler gelir derler... Burda bunun gibi bir felsefe. evet yanlış kararlar hep bizi doğru yöne götürür. İş hayatında deneyim çok önemlidir. Bu deneyimde sapa yollara girerek sonunda doğru yola ulaşabilirsin.

mehbup dedi ki...

İşte bu da tecrübedir,doğru yola ulaşmak için ,eğri yollardan geçeriz..Umarım sende hep doğru kararlar alırsın..gerçi yazını koyarak doğru bir karar vermişsin..

Cem Akkılıç dedi ki...

2009 Blog Ödülleri aldatmacası!

BLOG ÖDÜLLERİ ADI ALTINDA YAPILACAK OLAN YARIŞMAYI (yarışma denilirse tabi) ANLAYABİLMEMİZ İÇİN 2008 DE DÖNEN ''DOLAPLARA''(!) BAKALIM.


ASLA KAZANAMAYACAĞINIZ ve NE OLDUĞU BELLİ OLMAYAN BİR YARIŞMAYA KATILARAK, BİRİLERİNİN SİZİ SÖMÜRMESİNE İZİN VERMEYİN. GEÇEN YIL YAPILAN YARIŞMADA KİM NE KADAR OY ALDIĞINI BİLE ÖĞRENEMEMİŞTİ.

BİNLERCE EURO KAZANIP DERECE ALAN BİR KAÇ BLOGCUYA DEMO VİSTA KAKALAMIŞLARDI!

DİKKAT : ALEXA RANKINIZ 200.000 DEN AŞAĞI DEĞİLSE, BU YARIŞMAYA KATILMAYINIZ. GEÇEN YIL ZATEN KENDİ ARKADAŞLARINA DERECE VERMİŞLERDİ. Amaç katılımı artırıp, sponsorlara şirin gözükmek çünkü.

Yarışma dedikleri şeyde dönen dolaplar;

http://takunyalibidocusu.blogspot.com/2009/02/2009-blog-odulleri-aldatmacas.html

Yaşamkafe dedi ki...

-İlhamperisi,ben de yeni girdim ama 30'ları sevdim...

-Hayat eşittir labirent,deneye deneye büyüyeceğiz,Pervane,tşk...

-Sihirlioklava alışkanlık yaparsa valla hepten sakata geliriz...:))

-Mehtap,teşekkürler,inşallah hepimiz doğru kararlar alırız daima...

-Cem Akkilic,konuyla alaksı yok ama bilgilendirdiğin için sağol canım...:))

Adsız dedi ki...

sevgili hakan can kardeşim yazı çok hoşuma gitti izin verirsen bende arkadaşlarıma mail olarak göndermek isterim.sevgiler

Yaşamkafe dedi ki...

Elbette gönderebilirsin Ferzan...

Mekan ve dükkan senin...:))

AskinAy dedi ki...

herkesin beyninde yer almasi gereken az ama öz sözcükler:)