11 Mart 2009 Çarşamba

Paraşütten atlarken-Mim


Sevgi dolu ve değerli arkadaşım mehtap (mehbup) beni,paraşütten atlarken mimlemiş...:))

1-Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor?

hakan-can : Hadi beee bunlarda amma yavaş iniyor,ulan ben şimdi gösteririm size Türkler paraşütle asfalta nasıl inermiş...!:)

2) Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?

hakan-can : Şişşşt oğlum şaka maka ip açılmıyooo lan....! Eşhedu enla ilahe illalahh...

3)Güvenli bir biçimde yere indiniz.Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor.Eğitmen ne söylüyor?

hakan-can : (Tabi hemen şükür secdesine kapanıyorum ben)
Ve eğitmen bana soruyor:

"Hakan bey paraşütünüzü çok geç açtınız,neler oldu havada,birisiyle boğuşuyor gibi bir haliniz vardı..?!" (Allahım sen bana sabır ver) ...


Mimlediklerim:

Hadi bakıym,

-Neslihan (Yaşadıkça)

-Derya (sihirlioklava)

-Esther (Esther'in Kazanı)

-xsels (Andreoid Lenore)

-Bekriya (Bırak dağınık kalsın)

-Aşkınay (Yenden Doğmak)

- Yesari ( ahkam defteri)

-Mustafa hocam (mgurdal)

- stilperisi

Kolay gelsin,başladıktan sonra çok zevkli bir mim olduğunu göreceksiniz,kendimi gerçekten de paraşütle atlamış gibi hissetim...:)


Yazan : hakan-can

14 yorum:

yesari dedi ki...

yine mimlendim...hakan bu cevapların arkasından bi iş çıkacak ama dur bakalım...ben sadeceee aklımdan cevaplasaaammm....kokoloji kokuyorrr bu mimmm;)

mehbup dedi ki...

Harikasın,çok güzel yanıtlamışsın..En azından sağlam indin :))

hakan-can dedi ki...

-Yesari,kokoloji nedir ki ?
Korkuyon mu yoksa..?!:))

-Mehtapcım,şükür sağlam indik yere ama olayın şokunu hala atlatamadım...:)

yesari dedi ki...

kokoloji bu tür soruların olduğu bir kitap...1.si ve 2. var...:)

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

hadi sen kurtardın durumu:))bakalım biz ne yapacağız....gerçeken de ben paraşü atlayışı yaparım biliyor musun,dermişimm:))

Bekriya dedi ki...

çok güzel bi mimmiş hemen yazıyorum,teşekkür ederim :)

nesli... dedi ki...

:)) çok sevimlisin... aldık cebimize koyduk mimizi... yola çıktık bakalım yarına hazır gibi... iyi akşamlar...

AskinAy dedi ki...

Allah korumus seni hakan:)cevablarin yine cok güzeldi..:)ben bu mimi yanitlamistim birara bakarsin..

Goknur dedi ki...

selamlaaarr
sevgili parasutcu arkadasim :) nasilsin ne var ne yok gorusmeyeli buralarda havalar nasil :) sevgiler iyi aksamlar diliyorum

hakan-can dedi ki...

Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler,ilk fırsatta ziyarete gelip mimlerinize gözatacağım..:))

Merhabalar Göknur hanım,özlemiştik sizi,uzun zamandır yoktunuz,inşallah keyifler yerindedir...:))

ferzan dedi ki...

hakan-can sen var ya çok alemsin yaaa,cevaplarına çok güldüm.sen beni güldürdünya allah da seni güldürsün.AMİN.sevgiler

hakan-can dedi ki...

Allah hiçbirimize dert göstermesin Ferzan,sağol hepimiz gülelim...

иαℓαи dedi ki...

cevaplarına çok güldüm yahu :)

mgurdal dedi ki...

:D Hakan, mim yanıtların çok hoş yaw.
Bu arada beni de, bu eğlenceli mimle mimlediğin için teşekkürler.
Mimin yanıtı verilmiş, gereği yapılmıştır ...;)