Image and video hosting by TinyPic

14 Mayıs 2009 Perşembe

Yazılımlarım ve "Fikrin Ne ?" Arkadaşımın Hediyesi...




Vaz geçemediğimiz yazılımlar nedir diye sormuş arkadaşım
TAM BİR BLOG (Dropofblood).

Yeri gelmişken buraya bir parantez açıp TAM BİR BLOĞ'un baş döndürücü faydalarını gördüğümü belirtmem lazım,Bilgisayar konusunda bana TAM BİR GÜVEN :) veren bir blog,herkese takip etmesini tavsiye ederim,mutlaka er geç işinize yarayan bişeyler bulursunuz orda ...

1.)Konumuza gelelim,vaz geçemediğim Yazılımlar :

-Explorer 7'den,Mozilla Firefox'a geçtikten sonra dünyanın ne kadar güzel olduğunu anladım.İE'ye de haksızlık olmasın hala bilgisayarımda ve kendisine de arada bir göz kırpmaktayım...:P

-Oturduğum yerden dünyayı dolaşırım,hatta kendi evimin önünü bile uydudan görebiliyorum arabamın renginden tanıdım,Uzakdoğu'ya daha sonra Okyanus ötesine geçerim zaman zaman,işte bana bu fırsatı veren Google Earth var vazgeçemem ondan asla..:P

-Bilgisayarıma saldırılar düzenlerler,Truva atları peşimden koşar,Virüsler beni yer bitirirdi ta ki AVG Anti Virus Free ile tanışana kadar yanına da destek amaçlı Advence System Care'i koydum şimdi kale gibi oldu PeCem..:P
Yemişim Truva Atlarını...!:P

Şimdilik aklıma gelen vazgeçemediğim üç ana proğramlarım bunlar...

*************************************************************************************




2.) Ve Fikrin Ne ? Çoğu Konuda Fikir barındıran popüler kültür sitesi arkadaşım Bloğuma "Smart Blogger" ödülünü layık gördüğü için kendisine teşekkür ederim.

Tam bu noktada bir şeyi itiraf etmek istiyorum,bu tür ödüller,şahsımı ve bloğumu öven sözler ve davranışlar beni gerçektende (şu an aradığım kelimeyi bulamıyorum,lanet olsun) tarif etmeye çalışayım: Yüzüm kızarıyor,morarıyorum hatta sararıyorum,utanıyorum...

Dipnot:Fikrin Ne Bloğu'da ansiklopedik bilgi yüklü,popüler,teknoloji ve sosyal içerikli bir blogdur, severek takip ettiğim blogların başında geliyor..

Bu arada arkadaşım bana takdim ettiğin ödülü az önce sayfanda bulamadım,
nereye kaldırdın onu ?:)


Yazan: hakan can




13 yorum:

Unknown dedi ki...

öncelikle tebrik ederim. birçok ödülü hakediyorsun.

tavsiyeni dinleyip fikrin ne? bloğunu takip edeceğim. merak ettim:)

AskinAy dedi ki...

bilgisayarina masallah diyerek baslayayim ben ozaman:)benim pc den cekmedigim kalmiyor kendi kendine kapaniveriyor bazen beni kullanma dercesine:)anti virusde bas edemiyor artik anlasilan gerci o,da kendince haklimi acaba yaa ihtiyarladida ayni zamanda yorgun bitkin ne diyeyim:)zamaninda hergün aca aca yorulmus garibim:)

Yasin dedi ki...

hakan-can güzel yorumların çok teşekkür ederim..

Yaşamkafe dedi ki...

-Ebru,pişman olmama garantisini de veriyoruz..2 Sene Blog garantisi var..:)

-Aşkınay,hoşgeldin yorumunu yeniden görmek güzel oldu..:)Bence senin Bilgisayar erken emekliye ayrılmanın yollarını arıyor,Format attır gitsin...:))

-Dropofblood,ben sana teşekkür ederim çok yardımın oldu bana..

mehbup dedi ki...

İlk önce ödülün için seni tebrik ederim,hakkediyorsun..:)
Explorer 8 tavsiye ederim,muhteşem bir şey..gerçi bende mozilla kullanıyorum..Google earth bende var,dünyanın her tarafına gidip geliyorum..Cevapların güzelmiş..tekrar tebrik ederim..iyi akşamlar:)

Fikrin Ne? dedi ki...

üstadım çok teşekkür ederim sözlerinizden dolayı linki veriyim bari:):)

http://fikrinne.blogspot.com/2009/05/en-guzel-mimlersmart-blogger-odulu.html

Kumsal dedi ki...

Bende tebrik ederim
hak ediyosun...

Adsız dedi ki...

Hakan yine ödül almışsın maşallah diliyorum nazar değmesin...
En çok hakeden sensin.
En çok istediğim günün bloğu olman. gerçi sen bizim gönlümüzün blogusun ama bu da yanında ejantiyon gibi olsun.

sevgiler hakan

Moonish (moonsun) dedi ki...

:)) Ben de yemisim Turuva atlarini :)) ama tabii onlarda beni yedi dedigin gibi, yahuu Hakan ne kadar teknik konular bunlar degil mi, hic bir seyi rahat rahat yapamiyacak miyi biz :P

Yaşamkafe dedi ki...

-Mehtap,Explorer 8 çıktı mı hakketen..Bakıym ona,benim 7 ile değiştireyim...

-Fikrin ne?,eyvallah üstadım,şimdi buldum ödülü koyduğun yeri...:)

-Kumsal teşekkürler...

-Nesli,bir gün Bloxoo'da Günün Bloğu olabilirim ama o gün de PC'nin başında olmama ihtimalim yüksek,hani bende bu şans varken o yüzden..:)

-Moonish,hiçbir yerde hakketen de rahat yok mu bize yahuu...?:)

Adsız dedi ki...

hakan bey sizi tebrik ediyorum başarılarınızn devamını diliyorum.arkadaşlarımızın dediği gibi sonuna kadar hakediyorsunuz.ben de hiçbişeyden çekmedim virüsten çektiğim kadar:P
yani illallah dedirtti.bir çok açık var galiba en sonunda ikinci kez format attırdım aynı bilgisayarcıya lisanslı kaspersky'ın antivirüsünü satın aldım.bakalım 1 yıl garantisi varmış.aslında söylemişti bilgisayarcı eğer lisanslı antivirüs satın almazsanız yine girer virüs die.hayırlısı olsun.tüm pc sahiplerine virüssüz,huzur dolu yıllar diliyorum.

Adsız dedi ki...

ayrıcaa beni blogroll'ünüze layık gördüğünüz için çok saolun:)

Yaşamkafe dedi ki...

-Kamikaze amin diyorum amin,inşallah virüzsüz dolu yıllar geçiririz hepberaber..:)