Image and video hosting by TinyPic

13 Ocak 2009 Salı

Doğduğum Gün Ne Oldu ?

1977'nin Mart ayında dünyaya gözlerimi açtığımda acaba dünyadaki koca koca insanlar ne yapıyorlardı,neler oldu meydanlarda,mekanlarda ve kişiliğim nedir benim ?

Bu soruya cevap bulmak için Google'i aradım taradım tam bana göre bir sayfa hazırlamışlar zatı şahaneleri...
Bazılarını sıralıyorum:


Ben doğalı 1.659 hafta geçmiş
Ben doğalı 11.619 gün geçmiş
Ben doğalı 278.858 saat geçmiş
Ben doğalı 16.731.500 dakika geçmiş...

Ortalama Türk erkeği ömrüne 35 yıl uzaktaymışım
Ortalama gelişmiş ülkelerdeki erkek ömrüne 41 yıl uzaktaymışım...
(Eyvahhh...)

Koç burcundanım
Burç taşım Deniz Yeşili Zümrüt...

Koçun zamanı ilkbahardır. Bu dönemde sümbülün çiçekleri ile mutlu olur. yumuşak pembe, mavi, mor ve beyaz renkler onu büyüler. İlkbahar çiçeklerini genelde kışın evde ve camın önünde yetiştirir. Böylece onlarla haftalarca mutlu olabilir.
( Alakası yok...)

Kadir İnanır,Charlie Chaplin,Sakıp Sabancı,Fatih Sultan Mehmet,Descartes,Zeki Alasya Koç Burcundan olan bazı ünlüler....

Burcunuza göre şarkı; Size uygun en doğru şarkı, bizce Zuhal Olcaydan "Yalnızlığım, yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin..."

(bayılırım)



Özelliklerim:
Dost canlısı,sevilmeyi bekleyen tavırlarınız ilgi çekiyor.
Küçük bir arkadaş grubu size yetiyor.
Enerji canlısısınız.İnce bir zekanızın yanı sıra iyimser bir kişiliğiniz var. Yaşam sizin için cesaret gerektiren bir macera. Eğlenmesini dahası yaşamasını çok iyi biliyorsunuz. Bla bla...Dünyanın merkezi olmaktan hoşlanıyorsunuz. Ama olmadığınızı bir türlü kabul etmek istemiyorsunuz.Özgürlüğünüze çok düşkünsünüz. Ve hiç bir şeyin sizi özgürlüğünüzden alıkoymasına izin vermiyorsunuz...
Korkularım; Hedef bulamama, tartışacak kişi yada konu bulamama korkusu.
( falan filan diyor.100'de 98'inin altına imzamı atarım valla,nerden bildi...?)


(Bu da o günlerde çıkan Time Dergisi'nin kapağı :Mao's Wife Tells Her Story)

Ben doğduğumda başbakanımız Süleyman DEMİREL idi...

Ben doğduğumda Elvis PRESLEY dünyaya gözlerini kapadı...

Ben doğduğumda 200 gr ekmek 65 Kuruş du
(İşte şimdi kendimi yaşlı hissetmeye başlıyorum..)

Yazan : hakan can

Hiç yorum yok: